- Controleer allereerst of de oplossing van jouw probleem op de Quick Mill service pagina staat.
- Stuur de machine in de originele verpakking op. Wanneer je deze niet meer in je bezit hebt,gebruik dan een andere stevige verzenddoos. Zorg voor voldoende beschermende materialen in de doos zodat de machine tegen een stootje kan tijdens het transport. Losse accessoires zoals waterreservoir en lekbak hoeven niet meegestuurd te worden. De filterdrager (piston) en filters stuur je wel mee (pak deze ook goed in) zodat Euroquick de werking van je machine optimaal kan testen.
- Voeg een duidelijke klachtomschrijving toe en vergeet hierbij niet je contact- (e-mail en telefoonnummer overdag) en adresgegevens te vermelden.
- Wanneer je machine nog in de garantietermijn is, voeg dan het aankoopbewijs toe. Er wordt uitsluitend garantie verleend op de door Euroquick geleverde machines.
- Stuur het pakket voldoende gefrankeerd en verzekerd op.
- Afhankelijk van hoe druk het is in onze technische dienst, ontvang je na gemiddeld 10-20 werkdagen een prijsopgave. Na akkoord hiervan streven wij er naar om binnen enkele dagen de gerepareerde machine aan je retour te zenden. Indien je besluit de prijsopgave niet door Euroquick uit te laten voeren, zullen er onderzoekskosten in rekening gebracht worden. De kosten voor het retour sturen van je machine zullen ook in rekening gebracht worden.
Adres hersteldienst:
Euroquick B.V.
Einsteinstraat 69
3281 NJ Numansdorp
info@euroquick.nl